Pierwszy wpis ;-)

Witam wszystkich na moim blogu, który będzie poświęcony tematyce związanej z winem.
Będę tutaj zamieszczał przede wszystkim notki wypitych przeze mnie ciekawych win, które mogę z czystym sumieniem polecić innym osobom.  Skąd nazwa "The Real Deals" ? Prawdę mówiąc to bardzo denerwują mnie angielsko języczne nazwy blogów związanych z tematyką wina. No i paradoksalnie sam dałem tego typu  nazwę ;-) Określenie  "real deal" bardzo trudno przetłumaczyć na polski bo jest wieloznaczne, w zależności od kontekstu może znaczyć np. "poważna sprawa", "prawdziwy układ" lub "doskonała okazja".
Na blogu będę pisał o winach które są takimi "real deals" - doskonałymi okazjami zarówno jeśli chodzi o jakość czy rewelacyjny stosunek ceny do jakości.
Niestety większość win, które określam jako "real deal/doskonała okazja" to wina kupione za granicą, w takich przypadkach będę podawał gdzie można ja kupić. Chociaż ceny wina w Polsce są w wielu przypadkach skandalicznie wysokie (to moje zdanie) to zdarza się znaleźć świetne jakościowo wina w super okazjach cenowych. Postaram się również polecać takie wina.
Do tej pory zamieszczałem notki degustacyjne i dzieliłem się swoimi spostrzeżeniami na tematy związane z winem na stronie www.sstarwines.pl , od dzisiaj wszystkie nowe notki będę zamieszczał na swoim blogu. Nie wykluczam że część moich notek lub komentarzy przeniosę z www.sstarwines.pl na bloga.
Życzę miłej lektury ;-)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Martinez Porto LBV 2015 z Biedronki, warto czy nie warto za 25zł ?

Wina z oferty Lidla cz.2. Wina z Europy Środkowej. Co polecam a co odradzam.

Nowa oferta win w Carrefour cz1. Wina białe i różowe. Co polecam a co odradzam.

Gdzie kupić najlepsze wina kalifornijskie w Europie?